تعمیر واکی تاکی

تعمیر واکی تاکی

تعمیر واکی تاکی . واکی تاکی نوعی از بیسیم می باشد که برای کاربری خاصی مورد استفاده قرار میگیرد. واکی تاکی بیشتر در بخش عمومی کاربرد دارد. کاربران میتوانند برای برقراری ارتباط مورد نیاز خود در مراکز تخصصی از این دستگاه استفاده کنند.

واکی تاکی به دو نوع مجاز و غیر مجاز تقسیم می شود. واکی تاکی مجاز نوعی از واکی تاکی است که دارای پروانه بهره برداری از سازمان تنظیم مقررات رادیویی است. به طوری که کاربران محدود به فرکانس کاری مجاز برای برقراری ارتباط هستند.

خدمات شرکت ارتباطات جلوه

تمامی واکی تاکی های مجاز عرضه شده توسط شرکت ارتباطات جلوه شامل گارانتی تعمیرات و خدمات می شوند. درصورت بروز هر مشکلی برای دستگاه، کارشناسان ما در واحد تعمیرات شرکت ارتباطات جلوه اقدام به تعمیربیسیم شما می کنند.

بیسیم موتورولا یکی از معتبر ترین و پراستفاده ترین برندها در بازار ایران می باشد. انواع واکی تاکی موتورولا توسط شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه عرضه، گارانتی و تعمیر می گردد.

واحد تعمیرات شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه، به صورت تخصصی بر روی تعمیر واکی تاکی و تعمیرات بیسیم فعالیت میکند. متخصصین ما در واحد تعمیرات بیسیم از بروزترین متد تعمیر و ابزار لازم جهت تعمیر استفاده می کنند. کلیه قطعات استفاده شده در تعمیربیسیم شما اورجینال و با کیفیت می باشد. ما در شرکت ارتباطات جلوه تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت شما به کار میگیریم.

شما می توانید برای مشاوره و یا خرید واکی تاکی با ما به شماره 77624977-021 تماس بگیرید.

33 دیدگاه برای “تعمیر واکی تاکی

  1. کامبیز ملکی گفته:

    با عرض سلام و عرض ادب به اطلاع می رسانم که دو دستگاه واکی تاکی مجاز مدل ICOM موجود بوده که در حال حاضر غیر عملیاتی می باشد. لطفا چنانچه توان تعمیر چنین دستگاهی در آن شرکت محترم وجود دارد, اطلاع رسانی نمائید. با تشکر

    • َادمین گفته:

      سلام جناب ملکی عزیز
      بله واکی تاکی های iCOM را هم تعمیر میکنیم.
      کارشناس ما با شما تماس گرفتن ولی متاسفانه پاسخگو نبودید.
      در صورت تمایل با شماره شرکت (۰۲۱۷۷۶۲۴۹۷۷) تماس بگیرید.

  2. وحید درست قول گفته:

    سلام خسته نباشید دو عدد واکی تاکی bellsouth دارم ک یکی از اونا صدارو انتقال نمیده میتونید تعمیر کنید؟

  3. علی رحمانیان گفته:

    سلام دو عدد واکی تاکی جنرال الکتریک دارم وقتی دکمه ارتباط را فشار میدهیم جهت صحبت کردن مدام ارتباط قطع میشود آیا امکان تعمیر وجود دارد؟

  4. S گفته:

    سلام وقت بخیر من بعد از وصل هندزفری به واکی تاکی صدای بلندگوی خود واکی تاکی قطع شده و فقط با هندزفری میتوان شنید علت چیست ممنون

    • َادمین گفته:

      سلام، وقت شما هم بخیر

      وقتی هندزفری به بیسیم وصل میشه کلیه مکالمات، چه ارسال پیام و چه دریافت پیام از طریق خود هندزفری انجام میشه و بلندگوی خود بیسیم غیرفعال میشه، که کاملا طبیعیه، مثل گوشی موبایل و دستگاه های الکترونیکی دیگر

  5. آرش گفته:

    سلام ۳ عدد بیسیم کنوود مدل TK3207 دارم که بعد از تعویض باطری دیگه ارتباط نمیگیرن و وقتی PTTرو نگه میداری بوق میزنه‌ میشه راهنمایی کنید!

  6. کا گفته:

    ب خ
    درود

    دوتا بیسیم کوچک تاکی واکی موتورولا مدل T4500 دارم روشن می‌شوند اما تنظیم نبستند
    شما این مدل را تعمیر میکنید ؟؟

  7. شهرام بهرامی گفته:

    درود، وقت بخیر
    دو تا سوال دارم
    واکی تاکی کنوود مدل ۱۱۱۸ مجاز هست یا نه ؟
    سوال بعدی ، تعمیرات این مدل رو انجام میدید؟

    • َادمین گفته:

      سلام وقت بخیر، بیسیم های تاک‌پاد بیسیم های تحت شبکه مخابرات هستند، از آنتن دهی مناسب سیم‌کارت مورد استفاده در محل مدنظر اطمینان حاصل کنید

  8. بهادر بساک گفته:

    سلام و عرض ادب
    واکی تاکی موتورولا t5720 متاسفانه یکیش صفحه نمایشش فلتش پاره شده در صورت موجودی این قطعه و یا تعمیر لطفا اطلاع دهید با تشکر از تیم ارتباطات جلوه.

  9. سعید گفته:

    سلام و روز بخیر بیسیم tyt mduv390 دارم که برنامه ریزیش بهم ریخته و احتیاچ به برنامه ریزی صحیح داره وerror
    unprogram روی نمایشگر نشون میده هزینه برنامه ریزی اش چقدر میشه؟ با تشکر از ادمین محترم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *