تعمیر بیسیم موتورولا

تعمیر بیسیم موتورولا

وجود واحد تخصصی تعمیر بیسیم موتورولا ، باعث دلگرمی مشتریان از خرید این برند می شود. بیسیم موتورولا یکی از برندهای محبوب و مطمئن در بازار ایران می باشد. دلیل استقبال زیاد از بی سیم موتورولا کارکرد و قیمت مناسب آن می باشد. بر همین اساس نیاز به تعمیر نیز در بین مصرف کنندگان به شدت احساس می شود. علیرغم استحکام بالای این بیسیم ها، نیاز به تعمیرات مساله ای اجتناب ناپذیر است. چرا که در هر شرایطی و با توجه به موقعیت مصرف کننده این دستگاه ها، نگهداری و مراقبت از این تجهیزات دشوار بوده و بعضا دچار مشکل فنی یا شکستگی و غیره می شوند.

واحد تعمیرات بیسیم شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه به صورت تخصصی بر روی تعمیر بیسیم موتورولا فعالیت می کند. کارشناسان ما در واحد تعمیرات، از تخصص بالایی در این زمینه بهرمند هستند.

شناخت کافی و دقیق ما از تکنولوژی بکار رفته در ساخت بی سیم موتورولا باعث شده است که هر گونه ایراد فنی ایجاد شده بر روی بیسیم و مدارات آن را بتوانیم تعمیر کنیم. تمامی قطعات استفاده شده در تعمیرات بی سیم شما اورجینال و باکیفیت می باشد. که البته این تعمیرات شامل گارانتی پس از تعمیر نیز می شوند. کارشناسان ما از بروزترین تجهیزات لازم جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه های شما استفاده می کنند.

شما می توانید تعمیرات انواع مدل های بیسیم موتورولا موجود در بازار مصرفی ایران را به ما بسپارید.

بیسیم های رایج موتورولا

برخی از مدل های بیسیم موتورولا که در واحد تعمیرات بیسیم ما به صورت تخصصی تعمیر می شود.

بیسیم موتورولا GM338

بیسیم موتورولا GM339

بیسیم موتورولا GM398

بیسیم موتورولا GM3689

بیسیم موتورولا GP328 PLUS

بیسیم موتورولا GP338 PLUS

بیسیم موتورولا DP4801Ex

بیسیم موتورولا DP4401Ex

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارسال بیسیم جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

شماره تماس ما 77624977-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *