بیسیم اسباب بازی

بیسیم اسباب بازی

بیسیم اسباب بازی

بیسیم اسباب بازی نوعی از بیسیم مجاز می باشد. این بی سیم توانایی برقراری ارتباط و صحبت کردن را تا برد مشخص آن داراست.

در مواردی امکان تنظیم ساعت نیز وجود دارد. طریقه کارکرد این بیسیم به نحوی است که بیسیم امواج صوتی را توسط آنتن به امواج رادیویی تبدیل میکند. برای استفاده کافی است دکمه فرستنده و گیرنده را روشن نمایید (نگه دارید).

بیسیم اسباب شباهت زیادی به نسخه اصلی بیسیم ها دارد، با این تفاوت که کاربرد آن محدود تر است. رایج ترین بازی مهیج این نوع بیسیم ها بازی پلیسی است. که به بیسیم اسباب بازی واکی تاکی نیز شناخته شده است.

واکی تاکی اسباب بازیبیسیم اسباب بازی

بیسیم برد بالا

به دستگاه فرستنده و گیرنده صوت تحت شبکه و ارتباط مخابراتی یا رادیویی، بیسیم با برد بالا مجاز میگویند. در برخی موارد برای برد بالا نیاز به دستگاه سانترال و آنتن نیست. در مواردی که ارتباطات مخابراتی و رادیویی صوتی مورد نیاز باشد از بیسیم با برد بالا استفاده میگردد. برای تبادل اطلاعات و امواج صوتی در محدوده مجاز قابل استفاده است. فروش بیسیم مجاز بیشتر مورد توجه حراست مجموعه های تجاری، تفریحی و مسکونی میباشد. بیسیم برد بالا از مجموعه انواع نظامی مجاز میباشد.

بیسیم اسباب بازی برد بالا

بیشتر بچه ها و والدین دنبال دستگاه هایی هستند که برد بیشتری را پوشش بدهد تا بتوانند از آن لذت بیشتری ببرند. مدل های وارداتی ما دارای برد متناسبی است که هم در محدوده مجاز است و هم برای کودکان مناسب است.

این دستگاه از جذابیت خاصی برای کودکان برخوردار است. بدلیل اینکه بچه ها همواره به ابزار و وسایل متفاوت و شبیه واقعیت علاقمند هستند. این بیسیم ها می تواند در شکل گیری بازی های گروهی و اجتماعی آنها مفید و موثر باشد. این دستگاه ها حدودا فاصله 50 الی 60 متر را پوشش می دهند و با باطری کار می کنند. که بعضی مدل ها  مجهز به ساعت دیجیتالی هم می باشد.  واکی تاکی و یا بی سیم می تواند یک سرگرمی مناسب برای بچه تان باشد.

بیسیم اسباب بازی , بیسیم اسباب بازی پلیسی , بی سیم اسباب بازی با برد بالا , بیسیم اسباب بازی واکی تاکی

قیمت بیسیم اسباب بازی

برای اطلاع از قیمت بیسیم می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان در خصوص خرید بیسیم برد بالا مجاز شما را راهنمایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش رایگان ویدئویی تعمیرات بیسیم

واکی تاکی چه نوع بیسیمی است

بیسیم نظامی چه نوع بیسیمی است

بیسیم غیرمجاز چه نوع بیسیمی است

آموزش افزایش عمر بیسیم و واکی تاکی

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *