بازکردن پنل بیسیم موتورولا GM338

بازکردن پنل بیسیم موتورولا GM338

آموزش تعمیر بیسیم موتورولا

در قسمت پنجم آموزش تعمیرات بیسیم موتورولا، بازکردن پنل بیسیم موتورولا GM338 را به شما آموزش می دهیم. سری GM موتورولا شامل سری بیسیم ثابت (خودرویی) موتورولا می شود. کاربرد این بیسیم ها بیشتر برای خودروها، مراکز کنترل و تاکسی بیسیم ها می باشد. شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه، با تهیه این دوره آموزشی قصد آشنایی بیشتر فن آموزان را با تعمیر انواع بیسیم دارد. این دوره به صورت متداول ضبط و بر روی سایت و شبکه های اجتماعی ما قرار می گیرد. در این دوره تمام تلاش خودمان را جهت آشنایی فن آموزان با ترفندهای تعمیرات بی سیم موتورولا به کار می گیریم. کلیت این دوره آموزشی آشنایی با تعمیرات بی سیم موتورولا می باشد. همچنین در صورت نیاز میتوانید برای آموزش کامل و تخصصی تعمیرات بیسیم بصورت حضوری با ما تماس بگیرید.

قسمت پنجم: آموزش روش بازکردن پنل بیسیم موتورولا GM338

 

در این قسمت آموزشی شما با نحوه بازکردن پنل بیسیم Motorola GM338 به صورت عملی آشنا می شوید.

ابزار مورد نیاز جهت باز کردن این مدل عبارت است از:

  1. یک عدد پیچ گوشتی دو سوی نوک تیز

در هنگام باز کردن پنل دقت کنید که با نوک پیچ گوشتی به بدنه بیسیم آسیب وارد نکنید و از کشیدن لبه تیز به بدنه خودداری کنید. در صورت خرابی می توانید فلت و قطعات معیوب را با قطعه جدید تعویض کنید. (برای تهیه قطعات می توانید با ما تماس بگیرید).

زمان مورد نیاز جهت یادگیری این آموزش 4:31 دقیقه می باشد.

شما می توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما به آدرس ertebatatjelve و صفحه آپارات ما به آدرس ertebatatjelve و همچنین صفحه آموزش تعمیر بیسیم در سایت ما، از قسمت های جدید آموزش تعمیر بیسیم موتورولا مطلع شوید. با ما همراه باشید و نظرات خود را در مورد این دوره آموزشی با ما در میان بگذارید.

شما همچنین می توانید برای کسب راهنمایی بیشتر یا مشاوره با تیم ما در ارتباطات جلوه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *