اسمبل کردن بیسیم موتورولا GM338

اسمبل کردن بیسیم موتورولا GM338

آموزش تعمیر بیسیم موتورولا

در قسمت ششم آموزش تعمیر بیسیم موتورولا با اسمبل کردن بیسیم موتورولا GM338 آشنا می شوید. در قسمت چهارم و پنجم به بازکردن بیسیم موتورولا GM338 پرداختیم و این قسمت اسمبل کردن قطعات را آموزش میدهیم. بیسیم های ثابت بیشتر توسط تاکسی بیسیم ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه، در این دوره آموزشی به تعمیر انواع بیسیم ثابت و همراه می پردازد. این دوره به صورت متداول ضبط و بر روی سایت و شبکه های اجتماعی ما قرار می گیرد. ما تمام تلاش خودمان را جهت آشنایی فن آموزان با ترفندهای تعمیرات بی سیم موتورولا به کار می گیریم. کلیت این دوره آموزشی آشنایی با تعمیرات بی سیم موتورولا می باشد.

قسمت ششم: آموزش اسمبل کردن بیسیم موتورولا GM338

 

در این قسمت آموزشی شما با نحوه اسمبل کردن بیسیم Motorola GM338 به صورت عملی آشنا می شوید.

ابزار مورد نیاز جهت باز کردن این مدل عبارت است از:

  1. یک عدد پیچ گوشتی دو سوی نوک تیز
  2. یک عدد پیچ گوشتی T20 (در صورت تمایل می توانید از پیچ گوشتی برقی استفاده کنید)

دقت کنید تا در هنگام اسمبل کردن قطعات آسیبی به فلت و یا برد وارد نکنید. در صورت خرابی می توانید فلت و قطعات معیوب را با قطعه جدید تعویض کنید. (برای تهیه قطعات می توانید با ما تماس بگیرید)

زمان مورد نیاز جهت یادگیری این آموزش 2:50 دقیقه می باشد.

شما می توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما به آدرس ertebatatjelve و صفحه آپارات ما به آدرس ertebatatjelve و همچنین صفحه آموزش تعمیر بیسیم در سایت ما، از قسمت های جدید آموزش تعمیر بیسیم موتورولا مطلع شوید. با ما همراه باشید و نظرات خود را در مورد این دوره آموزشی با ما در میان بگذارید.

همچنین می توانید برای کسب راهنمایی بیشتر یا مشاوره با تیم ما در ارتباطات جلوه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *