تعمیرات بیسیم با ضمانت

ضمانت تعمیرات بیسیم

ضمانت تعمیرات بیسیم . مشکلات پیش آمده برای تجهیزات رادیویی باعث میشود که مشتریان پس از تعمیر بیسیم نیز همواره از این نگران باشند که آیا بیسیم تعمیری آنها دوباره خراب خواهد شد یا خیر؟

بر اساس مشکلات بوجود آمده برای هر بیسیم بایستی تعمیرات آن به صورت اساسی انجام شود تا کارکرد دستگاه به حالت عادی برگردد. برخی از شرکت ها متاسفانه در امر تعمیرات کوتاهی می کنند که همین مساله موجب بروز خرابی های بعدی می شود. این شرکت ها به هیچ عنوان ضمانتی برای تعمیرات انجام شده روی بیسیم ندارند. و تعهدی در خصوص عدم خرابی دوباره به مشتری نمی دهند.

ضمانت ارتباطات جلوه

ما در شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه با افتخار اعلام می کنیم. که علاوه بر داشتن تخصص در زمینه تعمیر بیسیم موتورولا و تعمیر واکی تاکی ، ضمانت تعمیرات بیسیم را نیز به مشتریان خود می دهیم. بدین معنا که اگر پس از تعمیر بیسیم ، دستگاه دچار خرابی مجدد شد هزینه تعمیرات برعهده شرکت ما بوده و مشتری از پرداخت هزینه معاف است. شرکت ارتباطات جلوه به پشتوانه کادر متخصص خود، تعمیرات انجام شده روی بیسیم های شما را تضمین می کند.

لازم به ذکر است ضمانت شرکت ارتباطات جلوه فقط شامل قطعات تعویض یا تعمیر شده می باشد و شامل عیوب دیگر نمی شود. همچنین در صورتی که پس از تعمیر و تحویل بیسیم شواهدی از بروز شکستگی، آب خوردگی و یا آب شدگی برروی بدنه بیسیم باشد، دستگاه از ضمانت تعمیرات خارج می شود.

واحد تعمیرات بیسیم شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه به صورت تخصصی بر روی تعمیر انواع بیسیم تمرکز داشته و با توجه به مسئولیت پذیری در قبال کارکرد صحیح بعد از تعمیر نسبت به ضمانت تعمیرات بیسیم نیز اقدام می نماید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره با ما تماس بگیرید.

تماس با 77624977-021